Harga yang Berbaloi

>> Isnin, April 06, 2009

Syarat permohonan:-


  1. Bayaran secara penuh diperlukan sekiranya anda ingin mendaftar perniagaan baru.
  2. Melengkapkan maklumat seperti yang diminta kedalam borang pendaftaran dengan memberi butir-butir serta maklumat peribadi setiap pemohon seperti
  3. nama penuh, nombor kad pengenalan alamat kediaman serta lain-lain maklumat yang berkaitan.Maklumat mestilah sama seperti yang tercatit didokumen peribadi asal pemohon (Kad Pengenalan). sekiranya berlaku kesilapan serta kecuaian pelanggan semasa mengisi borang permohonan sama ada dari segi ejaan atau No Kad Pengenalan.Kos akan ditanggung oleh Pihak pelanggan sepenuhnya.
  4. Proses pendaftaran perniagaan hanya akan dilakukan selepas pihak kami menerima salinan kad pengenalan pemohon dan setelah menerima bayaran deposit atau bayaran penuh.

Maklumat Am :-


  1. Proses carian nama perniagaan mengambil masa 3 ke 5 hari waktu berkerja selepas serahan borang carian nama perniagaan dilakukan.
  2. Proses pendaftaran perniagaan mengambil masa 3 ke 5 hari waktu berkerja selepas serahan borang
  3. Proses untuk membuka akaun bank boleh dilakukan sejurus sijil perniagaan diterima oleh pemohon dengan membawa sijil asal perniagaan serta salinan sijil perniagaan serta maklumat pemilik (rakan kongsi) bersama cop getah yang tertera nama perniagaan dan no pendaftaran perniagaan.

Step 3. HARGA PENDAFTARAN PERNIAGAAN

Jenis Perniagaan Harga

Malaysian Foreigner
Pemilik Tunggal RM 200.00 -

HARGA PROMOSI
RM 180.00









Untuk Ebook 'Cara Daftar Perniagaan SSM Melalui Online' harganya ialah RM 50 sahaja dan terhad untuk 100 orang yang bertuah dan terawal jadi dapatkan segera!!

1 ulasan:

executivezaini 12/26/2012 7:10 PTG  

1.saya nak tanya berapa kos daftar berniaga dan lesen berniaga saya nak buka kedi jenis trading berapa kos perlu saya sedia
2.bagaimana saya nak daftar kementerian kewangan dan kod bidang untuk membekal perabot status bumi putera berapa kos harus saya bayar?
3.pkk jugak bagaimana cara daftar dan kos pembayaran ?boleh tak pihak tuan/puan membantu saya memberi penjelsan terprinci dan email pada saya executivezaini@gmail.com

saya berharap pihak tuan/puan dapat membantu saya ,sekian terima kasih

About This Blog

Lorem Ipsum

  © SSMdBLOG 2009

Back to TOP